آیا کراتینین 1.6 به معنای عملکرد کلیه است فقط باقی مانده 50٪
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری مزمن کلیه را می توان به پنج مرحلهدر درمانگاه، بیماری مزمن کلیه را می توان به پنج مرحله تقسیم شده و برای هر مرحله وجود دارد مربوط به عملکرد کلیه است. و سطح کراتینین نمی خواهد تا عملکرد کلیه را افزایش می دهد را به 50٪. سپس می کند کراتینین 1.6 به معنای عملکرد کلیه است فقط باقی مانده 50 درصد؟

در واقع، سطح کراتینین نمی افزایش خواهد یافت تا 50 درصد عملکرد کلیه آسیب دیده است. با این حال، این به این معنا نیست مردم با سطح کراتینین بالا از نارسایی مزمن کلیه رنج می برند. چرا که، حذف مشکل کلیه، بسیاری از علل دیگر برای رسیدن به سطح کراتینین بالا مانند رژیم غذایی نامناسب، مکمل کراتین و مواد مخدر وجود دارد. کراتینین 1.6 است کمی بالاتر از 0.5-1.3 محدوده طبیعی است. و آن سخت است به قاضی که آیا شما را از مشکل کلیه رنج می برند به سادگی از طریق این مقدار است. بنابراین شما بهتر است به دکتر خود مراجعه کنید به تشخیص بیشتر است.

به طور کلی، برای افراد مبتلا به کراتینین 1.6 ناشی از مشکل کلیه، آنها ممکن است از بسیاری از علائم دیگر مانند فشار خون بالا، پروتئینوری، خستگی، تورم، هماچوری و تغییرات خروجی ادرار رنج می برند. آیا شما هر گونه این علائم؟ اگر بله، شما باید با توجه به کلیه شما را بپردازد. تشخیص و درمان پیش از آن در درمان بیماری های کلیوی بسیار مهم است.

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا ناشی از بیماری کلیوی؟

به طور کلی، سطح کراتینین بالا توسط عوامل غیر آسیب شناسی ناشی خواهد شد به حالت عادی پس از بازگشت القاء ناپدید شد. اما اگر آن را توسط عامل آسیب شناسی ایجاد می شود، که یک درمان موثر تقاضا. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در درمانگاه ثابت می شود موثر و راحت است. این می تواند علائم از بین بردن. چه تر است، می تواند کمک به تعمیر خسارت کلیوی، تا که به جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است. با این بیماری به خوبی می رود، سطح کراتینین بالا به حالت عادی به تدریج عقب.

از بالا ما می دانیم که سطح کراتینین 1.6 می کند به این معنی است نه عملکرد کلیه آسیب دیده است. بنابراین اگر شما می خواهید بدانید که اگر سطح کراتینین بالا خود را با بیماری کلیوی یا نه ایجاد می شود، شما می توانید با دکتر آنلاین مستقیم چت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 4142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: